TTYL

10 Apr

Beste mensen, lieve lezers, Rubyfan,

 

Ik ga niet zeggen dat mijn put uitgedroogd is, omdat u dan wellicht allerhande foute veronderstellingen maakt. Feit is dat ik net te veel inspiratie heb. Ontelbare blogposts zitten in mijn systeem, maar komen nooit online omdat ze zogenaamd niet zouden passen binnen het concept van deze blog. Mijn eigen gevatheid heeft me restricties opgelegd die ik als egotrippende schrijfhoer niet kon overzien.

Vandaar dat ik het hele concept en de layout van FakePlasticRuby aan het omgooien ben. Lang zal dit hopelijk niet duren, maar ik dacht: ik hang toch maar even een virtuele post-it voor de community denkt dat de existentiële crisis mijn vingers heeft afgeknaagd.

Tot binnenkort voor veel véél veel meer FakePlasticRuby.

 

6 Reacties to “TTYL”

  1. Elien mei 17, 2011 bij 9:23 pm #

    Tot snel 😉

  2. Natalie H. mei 26, 2011 bij 7:08 am #

    Ruby,

    I was just thinking. Whaddup with the posts?!
    But I understand. Thank God I can keep your tweets close to my heart. My achy breaky heart.

  3. Christinho mei 27, 2011 bij 2:07 pm #

    Bedankt voor uw comment op mijn blog! Hopelijk ga je zo snel mogelijk terug beginnen bloggen, zou tof zijn. Aangezien uw tweets ook altijd mega grappig zijn, ga ik ervan uit dat uw posts nóg hilarischer zijn! haha x christin

  4. Whatever a Go Go mei 28, 2011 bij 12:44 am #

    Looking forward to your return to the blogosphere. And may we one day meet – when neither of us is experiencing severe alcohol withdrawal symptoms. Amen!

  5. tinne strauven juli 15, 2011 bij 6:01 pm #

    seg booby, gaat dat hier nog lang duren of hoe zit het 🙂

  6. Greet maart 23, 2013 bij 10:59 pm #

    Awel? 🙂

Geef een reactie

